Çarşamba, Nisan 25, 2007

Fuar

Fuarları herzaman çok sevmişimdir. Öğrenciyken de az harçlık çıkartmadım buralardan. Çeşit çeşit fuarlarda, çeşit çeşit standlarda çalıştım. O yüzden her fuara gidişimde eski bir dostla karşılaşmış gibi hissederim. Sektör fuarlarının en eğlenceli tarafları ise herkesin orda olması ve uzun zamandır görüşülmeyen kişilerle karşılaşılması, neler değişmiş, kimler ne yapmış, kimlerin standları varmış onlara bakılması, gövde gösterileri, eski ve yeni tüm malzemelerin incelenebiliyor olması, tabii ki dedikodular ve haberler.. Haftasonuna kadar burdayım ben. Topuksuz ayakkabılarımla bol bol standları dolaşacağım.
Herkese şimdiden nefis ve en önemlisi sağlıklı bir haftasonu dilerim.

15 yorum:

Zehra dedi ki...

Canımmmmm annelogcum :))) sana ben çook ama çook eğlenceli bir fuar dilerim :))

uzun bir süredir ziyaretine gelmemişim :( ufaklığın hastalanmış :( çook ama çok geçmiş olsun..inşallah iyileşmiştir şimdi :(

artı misafirlerine bayıldım :) bizim balkonumuza yuva yapmışlardı :) inşallah size uğur getirir :)))

senii çook ama çoook öperim ve sende çook güzell bir hafta sonu geçir :))

Age35 dedi ki...

Kolay gelsin annelog..=)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

kolay gelsin.. fuarlar hem eğlenceli hem yorucu oluyor.. umarım çok eğlenirsin.. az yorulursun.:)

karamelize dedi ki...

bende fuar kelimesi akşam saatlerinde biraz erken çıkıp hazır tee oralara kadr gitmişken fabrika satış mağazalarını tavaf etmeyi de çağrıştırıyor..:))) kolay gelsin annelog..:)

Alphecca dedi ki...

Hayırlı fuarlar diliyorum annelog :) Bende severim fuarları, bazen çok değişik bir fikir, farklı bir bakış açısı bulabiliyor insan. Seninde bildiğin gibi benim tek sorunum adresi kestirememek :))))

KUGUU dedi ki...

Kolay gelsin canimcim.
benim yumurtalar daha catlamadilar, hala ustunde oturuyor. Ama tavuk yumurtasi kadar buyuk nerdeyse bunlar:)

hayal dedi ki...

selam gorusmeyeli nasilsin
ben malum, minik kalbimi buyutuyorum :)
kolay gelsin fuarda..
fuarlar zevklidir aslinda gercekten de, ama ben en son hamileyken anne-cocuk fuarina gittim ama o kadar kalabalikti ki ve karnima dirsek yeyince pisman olmustum gittigime!

renkler dedi ki...

Düz ayakkabı fikri çok hoş. Bizim Yapı fuarı da mayıs başında. Kara kara düşünüyorum... Standımız var ve bir dakika bile ayrılamıyoruz. Çok yorucu geçiyor.

Aslı Cin dedi ki...

Ann, oğluşun nasıl oldu, daha iyi mi?

Aşağıdaki yumurtalar onu keyiflendirebilmiştir umarım.

(FUAR DEMEYİN BANA !!! )

Annelog Atölye dedi ki...

Öyle Zehracım, atlattık ama şimdi hepimiz iyiyiz, sanırımnormal hayatımıza döndük:) Misafirlerim ise artık yok, bu sabah bir de baktık ki yuva boş ve dağilmıştı, yumurtaları çalmış büyük kuşlar:( Anne dolaşıyordu etrafında. Yapacak birşey yok artık:(

Çok teşekkürler Age, dün güzel geçti, bugün de birazdan çıkcağız. Toplantılar var. Sana da kolay gelsin, uğrayamdım dönüşte uğrayacağım:)

Çok teşekkürler Fikriminincegülücüm:)Dün tam dediğin gibi oldu, trafiğe kalmadan da döndük:)

Ah oralardan geçerken içim gitti Karamelizecim ama vakit yoktu ve tek başıma değildim:(

Annelog Atölye dedi ki...

:) Olsun Neşelicim, görmek gerek değişik de olsa.

Kuğucum bizim yumurtalar gitti:( Bu sabah yuva darmadağınıktı, büyük kuşla almış olmalı. Anneyi görmeliydin, hala bekliyor:( Senin bebekler oldukça besili olacaklar galiba.

Hayalcim, aklımdasın biliyor musun, nasıl alıştılar mı birbirlerine, nasıl gidiyor diye merak ediyorum. Dönüşte urayacağım, neler oluyor öğreneyim. Umarım siz de çok iyisinizdir:)

Topuklunun can acısını unutmadığımdan düz ayakkabı arıyordum ve buldum istediğim gibi, hayat kurtarıyorlar gerçekten Renklercim.

Çok teşekkürler Aslıcım, çok daha iyiyiz ailecek, başta oğluş olmak üzere normal hayatımıza dönmemize inanılmaz mutluyum. Çok şükür!! Yumurtalarımız yok artık maalesef:(

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ne güzel ya sizin gibi aktif annelere hayranım vallahi:)

nimet

Ayçiçeği dedi ki...

Kolay gelsin :)
Topuksuz ayakkabı iyi seçim :))

Oğluş nasıl oldu?

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

iyi eğlenceler :=)

Annelog Atölye dedi ki...

İş icabı idi ama yine de güzel geçti Nimet:)Ben de resimlerine:)

Çok rahat ettim Ayçiçeği. Oğluşum çok şükür gayet iyi!:))

Evet eğlenceli idi Aqua, teşekkürler:)