Salı, Kasım 27, 2007

Aferin Bana!

Blog ayarlarıyla oynayınca böyle olursun işte, olsun canım herkesin işi var o yüzden uğramamışlardır deyip avunmaya çalışır ama, içten içe de hiç yorum yok deyip üzülürsün. Ayar değişikliklerinden biryerlerde yorumların takıldığını görünce de çoook sevinirsin!
Önceki yazılarıma onlarca acaip mesaj gelmiş, bir türlü silemedim, gelmesinler diye ayar yaparken de kitlemişim yorumları. Düzelttim mi? Sanırım ve umarım.
İleride teknolojik yenilikleri bir türlü öğrenemeyen ninelerden olacağım galiba.

6 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Melebaaaa
Hüüüff hüfff

Deneme 1 2
deneme

Alüüüüüüüü
Sesim geliyü müüüüü

Annelog Atölye dedi ki...

Geliyor Biyocum geliyor:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şimdi ben de çok anlamadığımdan çok kurcalamıyorum. Yoksa elimde kalacak alimallah.:)) Ben de o ninelerden olmak istiyorum. Şimdi yavrular dalga geçiyor, o zaman da torunlar "ah nineciğim, öğrenemedin gitti şunu" desinler bize.:)

Annelog Atölye dedi ki...

Ayyyy olur muyuz acaba Fikriminincegülücüm? Yani olabilir miyiz öyle? Oluruz di mi? Nine yani?

KUGUU dedi ki...

Annelogcugum:))

Annelog Atölye dedi ki...

Kuğucuuuum:)