Cuma, Haziran 30, 2006

Sıcaaaaaak!

Yaz okulu hala düzene giremedi. Haftaya daha iyi olacağını söyleyip duruyorlar. Kızlar memnun hayatlarından şimdilik. Bu da yeterli gibi görünsede, öncelikle olumsuzlukları görüp elimine etmeye çalışan annelog yanım rahat durmuyor bir türlü. Didikliyorum tesisi. Seçenekler arasında saatleri ve bütçesi en uygun olanı bu idi. Denemiş oluyoruz. Henüz memnuniyet ibresinde bir yükselme yok. Bekliyorum bakalım.

Klimasız çalışmaya çalışmak da işkence oldu bu aralar. Şimdilik kullandığımız geçici ofisimize klima aldırmaya çalışıyorum. Geçici olsa da en az bir yıl burdayız. Sıcak dayanılır gibi değil. Bir cadde ilerimizde kızgın gemi sacı üzerinde kaynak yapan işçiler var. Onlara kıyasla cennette sayılırız tabii. Yine de çok sıcaaaaaaak!!!

7 yorum:

ince eleyen karakter dedi ki...

annelogcugum hakslısın bayagı sıcak bahce pufur pufur esse de sabahtan aksama kadar kılolardan mı dır nedır sureklı bır ter halı hemde boncuk boncuk elım kolum kalmıyor dun geceden berı de bır fırtına bır yagmur hatta sabaha karsı usudum battanıye aldım ustume uyur uyanık tovbe tovbe dedım ne nankörum deyı
neyse ınsallah klımalanırsında sorun gıder

zeyno dedi ki...

Annelog haklısın, bir önceki yorumumda aslında yazacaktım, yaz okulları kurtarıcı ama dört dörtlük değil, birsürü aksaklık var, ancak bütçemizin yetebildiklerinden bahsediyorum diğerlerini bilemem. Hiç yoktan iyidir diyoruz böyle olunca, kötünün iyisi yani.
Sıcak konusuna gelince evet kavruluyoruuuuz:( Tabi güneş altında sabahtan akşama çalışmak zorunda olanları düşününce, allah sabır versin onlara diyorum.
Son olarak blogumda ülkem kadını başlıklı bir yazı yazdım, görüşlerini almak isterim...

Age35 dedi ki...

Bende zar zor Mercimek hanımı 10 günlüğüne yolladım.Neyseki bende izne ayrıldımda o da bugün rahatladı...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yine de iyi didiklemek lazım annelog. en iyisini yapıyorsun. devamlı bıdı bıdı yapmak lazım gelir bazen. selamlar bu arada:)) döndük tatilden.

nimet

Annelog Atölye dedi ki...

Tuhaf bir mevsim gerçekten! Neyse bugün esiyor biraz nefes alıyoruz Toprakveben:)

Zeyno Merhaba:)Hemen gidip okuyorum yazını. Bizim yaz okulu maalasef deneyimsizliğinden dolayı bir organizasyon problemi yaşıyor. Düzelir ama ne zaman bilmiyorum. Zaten 2 hafta daha gidecek. Sonra tatil!!:))

Oh iyi olmuş Age:) Aslında iyi bir okul ise çok faydalı buluyorum. Tam gün olanları çocuklar için çok yorucu olabilir yine de.

Hoşgeldiniz Nimet:)Tatil nasıldı? Uğrayayım hemen:)

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

sıcak cok sıcak gercekten sen gel de buraları gör bir de...

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba Aqua:)15 Temmuz'da biz de o taraflardayız:) Esiyormuş biraz oraları da, bakalım artık göreceğiz:)