Çarşamba, Şubat 28, 2007

Denizkızı

Bu resmini çok seviyorum kızımın. Arada bunu senin için, bunu da babam için yaptım diyerek resimler veriyor bize. Gerçekten ileride, şimdiden söylediği gibi ressam olacak herhalde. Resim yapmaktan, boyamaktan, çizmekten büyük keyif alıyor. Denizkızını bana yapmamıştı aslında. Bir süre buzdolabının üzerinde durduktan sonra çekmecedeki yerini aldı bu resimde. Ama bunu nedense çok güzel buluyorum ben. Bakmak hoşuma gidiyor. Buraya da koydum ki, arada bakabileyim. Biraz gülümsese daha iyi olurmuş gerçi. Yine de baktıkça neşelendiriyor beni bu denizkızı.

20 yorum:

elma dedi ki...

cok guzel bir denizkizi gercekten, bayildim ben Annelog.. gozunu dikmis ya uzaklara, nereye bakiyo acaba??

teyzenteyfik dedi ki...

Evet, cok güzel bir resim bu.Suda baliklar da var degil mi? Her ayrintisi güzel. Yasina göre de oldukca sasirtici bir resim gibi geldi bana.

Sardunya dedi ki...

Yanaklardaki kalplere de bayıldım ben:)

Annelog Atölye dedi ki...

Biraz düşünceli geliyor bana da Elma, hatta ciddi:)

Merhaba Teyzenteyfik:) Var var balıklar da var. Her detay düşünülmüş:)

Ben de bayıldım Sardunya:)Hoşgeldin ayrıca, uzun zamandır görememiştim seni burda:) Özlettin.

EBRU dedi ki...

Çok güzel çizmiş :) İnce detayları bile düşünmüş çok şirin. Benim oğullarımda bazen bana resim çizerler, ben de hemen resmi buzdolabına asarım ve fotoğrafını çekerim. Öyle çok mutlu oluyorlar. Çocukların hayal dünyaları çok geniş oluyor ve bunu resimlere yansıtıyorlar.

Alphecca dedi ki...

Renkleri kullanması çok güzel annelog. Bakışta çok hülyalı :) Dediğin gibi tek eksik kocaman bir gülümseme :)))))

Annelog Atölye dedi ki...

Kesinlikle Ebru! Kendilerini ifade ediyorlar resimle.Önemli ipuçları da yakalanabilir. Casusluk yapmak için birebir:)

Ciddi bir denizkızı bu sanırım Neşeli, renkler benim de çok hoşuma gidiyor:)

cenebaz dedi ki...

Yüzü ciddi olsa da o cıvıl cıvıl renkler içindeki neşeyi yansıtıyor bence. Gerçekten çok güzel olmuş. Aferin minik kızına.

iremmm dedi ki...

cok guzel cizmiss cok begendim...ne kadar guzel renklendirmis denizkizinin kurugunu :)
resim yapan cocuklara bayilirim,ne hissediyorsa kagida yansitirlar bi de heyecanli heyecanli anlatirlar ya cok gulerim o hallerine :)

gulece dedi ki...

sevgili annelogcum,
kizinin resme kabiliyeti oldugu cok acik.insallah devam ettirir,gelistirir.denizkizi gordugum en sevimli denizkizi:) aksi ama sevimli,biraz huysuz bir denizkizi sanki:) gogus bolgesi cok guldurdu beni:)

Annelog Atölye dedi ki...

Teşekkürler Çenebaz, ileteceğim beğenileri:)

Merhaba İremmm:) M'leri uzatarak yazıyoruz değil mi? Evet çok hoş oluyorlar, gerçi ablamız büyüdü artık ama ufaklığın birşeyleri anlatması inanılmaz tatlı şu an:)

Gülece'cim ben de aynen:))Nasıl detay ama:))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

hakkaten çok başarılı:))) benim nazanım hala cin ali formatında:))))))

nimet

gazel vakti dedi ki...

Benimkilerde henüz bana böyle resim yapmadı yapanmlarınkini içten içe kıskanmıyor değilim.Küçük oğlum rastgele boyuyor anne sanar yapıyorum dedi.3,5 yaşında sanırım soyut çalışıyo hiç bişey anlmadım.Kendi iç dünyasının karmaşasını yansıtmak istedi herhalde.Ama böyle açık açık anlatılmak istenen çocuk elinden çıkmış resimlerede bayılıyorum.

Ayçiçeği dedi ki...

Gerçekten hoş bir resim olmuş :)

Annelog Atölye dedi ki...

:) Cin Ali deyip geçme ama, bak ne kadar ünlü! Belli mi olur Nazan da sonradan başlar senin gibi resimler yapmaya Nimet:)

Kızlar bu konuda nedense daha bir uğraşır, ilgilenir durumdalar sanırım. Benim oğlumda karalama döneminde ama sanırım ablası bu dönemlerde insan çizmeye başlamıştı. Erkekler fiziksel aktiviteye daha yatkın ve oturup detaylı resim çizmek işlerine gelmiyor galiba Gazel Vakti:)

Teşekkürler Ayçiçeği:)

Adsız dedi ki...

Ben uzaktan izliyorum:) Merak etme burdayım aslında:)
Sardunya.

---OPTiO--- dedi ki...

cok güzel cizmis gercekten yaa,..dilerim ilerde vazgecmez hedefinden..ve ünlü bi ressam olur..üstelik sevdigi meslegi yapmis olur..gercekten cok hos yaa...

sevilay dedi ki...

Kizin denizi cok seviyor herhalde, hayal gücüde kuvvetli, cok güzel bir resim, insallah ilerde bizim oglan da böyle güzel güzel resimler yapar bize. Öptüm

Zehra dedi ki...

bennn geldimm :) annelogcum senin kız maşallah bu yaşta picasso :D süpper çizmiş :) ilerisi dediğin gibi olucak eminim:))öperim seni cnm benim:))

Annelog Atölye dedi ki...

Tamam Sardunyacım, merak ettim de:)

ÖSS'den de yırtar mı acaba diyorum ama bilemiyoruz tabii Optio:)

Eminim çok şaşıracağın resimler yapacak Samet Sevilay:)

Bu yaşta aslında hepsi birer Picasso dediğin gibi Zehra:)