Perşembe, Mart 08, 2007

...

Okul Aile Birliği'nin düzenlediği 8 Mart yemeğine gittim bu öğlen. Yemek henüz bitmemesine ve ara sıcakların bile daha servis edilmemesine rağmen apar topar geri döndüm işe. Arkadaşlarımı görebilmek için iyi bir fırsat olur diye düşünmüştüm ama herkesin benim gibi acelesi olmadığından yemekler hazır değildi ve garsonları benim erken gitmem lazım yemeği erken getirin lütfen diye birkaç kez uyarmam gerekti. Şöyle bir arkama yaslanıp sohbet edemedim kızlarla. Konuşabildiğimiz ve dinleyebildiğim kadarıyla, yine okulda olup biten pek çok şeyi bilmiyormuşum, kaçırmışım, dün kızımı bilmediği için çıkışıp kırdığım konuda, aslında sınıf geneli de o durumdaymış, onu da öğrendim, aferin dedim kendime.
Başım ağrıyor bugün. Yine bu yetişememe, yetememe, kısılma hissine kapıldım. Şekersiz kahve içerken yazayım dedim. İşler de giderek artıyor. Daha da artacak. Bizim sektör altın çağını yaşıyor şu sıralar. Birkaç yıl sonra düşüşe gececek. O zaman bol vaktim olur, ara sıcakla ana yemek arasında arkama yaslanıp sohbet eder, bu zamanlarımı hatırlar gülümserim.
Diye düşünüyorum...

9 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Annelog'cğm, işleriniz hep iyi gider inşallah :)
Ama haklısın, senin de arada bir nefes alman lazım..

renkler dedi ki...

Çalışan annelerin kaderi. Ben Allaha şükür o konuda şu açıdan şanslıyım: Annem herşeyi takip edebiliyor. Zaten geçen okulunda sınıf anneannesiydi düşün. Onca ev kadını sınıf anneliğinden kaçtı, benim anneme kaldı. Bir kadıncağız daha vardı, onunla da samimi olduğum için hiçbirşeyi kaçırmıyordum...

Annelog Atölye dedi ki...

Teşekkürler Ayçiçeği, akarken doldurmak lazım, yoksa ileride sıkıntı çekeriz.

Benim de arkadaşlar sağolsun Renkler, haberdar ediyorlar, 5-6 annelik bir grubuz bizim sınıfta, ama çok sık görüşemeyince de her buluşmaya bir sürü şey birikiyor. Sınıf anneannesi ha? Çok hoş:))Bravo annene:)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

annelog senin işin de ağır biraz anladığım kadarıyla. yanlış mi algıladım bilmiyorum ama erkek performansıyla çalışıyorsun. kolay gelsin vallahi sana. bu durumda yetişememen normal tabi.

nimet

Age35 dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum..

Asortik Krep dedi ki...

Kolay gelsin..Şu an hemen hemen her sektörde problem varken iş yapmanız çok güzel :))

ciceklibahce dedi ki...

Kendini kötü hisetme hem çalışıyorsun; hemde 2 tane çocuğun var, gene de bir şekilde herşeye yetişmeye çalışıyorsun.
1 çocuk ve çalışmadığım halde gün geliyor yetişemiyorum herşeye.
O yüzden saygım sonsuz çalışan annelere:)

cenebaz dedi ki...

Allah kolaylıklar, güç-kuvvet versin sana. Zor iştir bilirim. Üstelik sen de 2 tane var.

Annelog Atölye dedi ki...

Oldukça ağır Nimet, anlaşarak girdiğim için neyse ki Cumartesileri çalışmıyorum ben. Diğerleri akşam altıya kadar burdalar:(


Teşekkürler Age:)

Çok doğru Asortik, ilerisi çok parlak değil bizde de:(

Teşekkürler Çenebaz:)

Moral ve destek için çok teşekkürler Çiçekli Bahçe. Çok iyi hissettirdi:)