Cuma, Nisan 11, 2008

Yeni Futbol Takımı

Hayat süratle akmaya devam ediyor. Daha dün ufacıklığını hatırladığım çocuklar askere gidiyorlar. Uzağa hem de. Aslında burdalarken de yılda iki veya en fazla üç kez görüşebiliyorduk. Yine de üzülüyormuş insan. Sağ sağlim gidip dönerler umarım. Tüm bekleyen annelere de sabırlar.

Yazının başlığına gelince;
Dün akşam yemekte konuşuyoruz. Konu yenmek ve yenilmeye geldi bir şekilde. Oğlum da herzaman yaptığı gibi konuşmaya kendi yorumuyla katılıp saymaya başladı:
-Biliyor musunuz ben Fenerbahçe'yi yendim.. Galatasaray'ı yendim (saydıkça da açık parmaklarından birer birer kapatıyor avucunun içine)..Beşiktaş'ı yendim..
Saydı saymasına ama baktı ki hala kapatılacak parmak var, e takımlar bitti, o da yeni bir takım ismi uyduruverdi:
-Dördüncütaş'ı yendim!
E beşiktaş'tan sonra tam da dördüncü parmağa uygun bir takım ismi oldu. Bol bol güldürdü bizi.
Bu, sohbete katılma isteği öyle güçlü ki, bir keresinde yabancı misafirlerimizle sofrada sohbet ederken, o da katıldı konuşmaya ve anlamasalar da onlara önce Türkçe birşeyler anlattı, sonra tamamen uydurma bir yabancı dilde birşeyler söyledi. Bu rahatlığı ileride de devam ederse, yabancı dil öğrenirken yaşanan aman hata yaparım korkusuyla konuşamamazlık sıkıntısına yakalanmadan,kolayca pratik yapabilir.

Bu akşam kızımla opera'ya gidiyoruz. Ve arkadaşlarımızla. Eleştiriler güzel ama bakalım hoşlanacak mı kızlar. Bu ay etkinlik yönünden yoğunuz. Annem de geliyor az kaldı. O olmadan zorlanıyoruz. Baba oğul yanlızlar bu akşam. Biz de kızımla gezmekteyiz.

7 yorum:

Bir Derin Masalı dedi ki...

Çok severim böyle girgin çocukları. İnşallah ileride de böyle olur. Demek kızınla birlikte operaya gidiyorsun? Çok güzel :) Hangisine gidiyorsunuz? İzlenimlerini de paylaşırsan sevinirim.

Ps: Bu arada hayırsız bir komşusun :)

Lezzet Aşkı

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ay annelog:) varya ilk defa bir blog sayfasinda bi yazıya bu kadar güldüm ha:)) çok komik:))

nimet

Annelog Atölye dedi ki...

Opera tam bir felaketti Hande:( Detayları yazarım.
Zamn elverdiğince okumaya çalışıyorum, yazamasam da ama hayırlıyım şimdi, uğradım sana:)

:)) Öpüyorum seni Nimet kocaman:)

KUGUU dedi ki...

En buyuk takim bizim "dördüncütaş" takimimiz, yasasin oglush:)

Annelog Atölye dedi ki...

Benim de favorim Dördüncütaş Kuğucum:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hakikaten çok sevimli bir karakter. Bizim evde de oyuncakları ve t-shirtleri pek revaçta.:)

Annelog Atölye dedi ki...

Fikrimincecim şeker ama di miii?:))