Salı, Ekim 10, 2006

Zor

Destek olacağını söyleyen, en çok güvenebileceğimi düşündüğüm kişilerden biri, kendi hayatını yaşamak istediğini söyler, yaptığı yardımlara çivi yutmak derse ne olur?
İçin acır.
Çoooooook zorlanırsın.
Önemli kararlar alman gerekir.
Gözlerin durup dururken kızarır
İçinde çocukluktan kalma boşluklarda çöküntüler olur, epey sarsılırsın
Nerde hata yaptım dersin
İleride neler olabilir hesaplamaya çalışırsın, başaramazsın
Kabullenmek istersin, henüz yapamazsın
Kendini hiçe sayıp düzeltmek için birşeyler yapayım dersin, içine vicdanına aklına sinmez, yapamazsın
Beklersin
Önce bir de böyle denemek, sonra pes etmek istersin
Zor...
Çok zor...

6 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

nerde hata yaptim diye sorma bence kendine..zaten hata belli..yanlis kisiye güvenmissin..cünkü dogru kisi olsaydi ; seni üzmez , yari yolda birakmazdi bence..böyle biri icinde üzme kendini lütfen....zaman zaman hepimizin basina geliyo..en güvendigimizi sandiklarimiz incitiyo bizi...umarim yorumumu yanlis anlamazsin..yani hata yapmissin derken , ne kasdettigimi anladigini umuyorum..sevgiyle kal...

Annelog Atölye dedi ki...

Çok teşekkürler sıcak yorumun için Optio. Yapacak birşey yok, yaşayıp göreceğiz.

Aslı Cin dedi ki...

Neler oluyor bilmiyorum ama bildiğim şu ki benim de geçen günlerde güvenimin kırılması. İnsan en yakın arkadaşlarına bile güvenemiyor bazen. O zaman nasıl oluyor da bazı konularda alakamız olmayanlar insanlarla arkadaş olabiliyoruz? Bilmiyorum

Annelog Atölye dedi ki...

Doğru Aslı. Burda da sınırlar devreye giriyor herlhalde. Bilmiyorum. Belki en doğrusu bu.

Nilüfer dedi ki...

Annelog,
Ben hayatımdan bir kalemde siler atarım ama içimden yıllar geçse de atamıyorum...
Malesef yanlış kişiler insan hayatına bazen kendileri zorlayarak girip yine kendi kendilerini çıkarttırıyorlar.
Ama genelde ilk hislerim hep doğru çıkar, bir de dinlemeyi öğrensem...

Annelog Atölye dedi ki...

Büyüdükçe tecrübe biriktirip birşeyler öğreniyoruz işte Nilüfer. Öğrenilecekler hiç bitmiyor.