Cuma, Mart 03, 2006

Melekler Şehri

Melekler Şehri filminde bir sahne vardır.
Filmin sonlarına doğrudur. Meg Ryan her iki tarafı ağaçlıklı bir yoldan gitmektedir. Yaprakların arasından kaçışan güneş pırıltıları, sarı buklelerinde yanıp sönmektedir. Bisikletiyle rüzgarın içinden geçmektedir pedal çevirirken. Bir ara ellerini yanlara doğru açar, pedal çevirmeyi bırakır ve gözlerini kapar. Durgun su üzerindeki beyaz ufak bir tekne gibidir. Sadece saçları dalgalanmaktadır.
O anda kamera Meg Ryan'ın yüzüne odaklanır. Yüzünde huzur vardır. Aradığını bulmuşluk vardır. Zaman durmuştur.
Bu hafta sık sık aklıma geldi bu sahne. Nedense...

13 yorum:

sevil dedi ki...

ne guzel bir anlatim bu boyle ya hayran kaldim

Adsız dedi ki...

Sende uzun süredir aradığın bir şeyi bulmuş olabilir misin acaba????

Sevgiler
Neşeli

kedi dedi ki...

Ben neden etkilenmemiştim yaw?meg bacıyı sevmediğimdenmi kii?

Cerise dedi ki...

Ben o sahneyi gorunce "hah simdi kiz olecek" diye dusundugum icin cok uzuluyorum :)

zeyno dedi ki...

Annelog, birden fazla izlediğim filmlerden biridir, çok severim.Gerçekten o sahneyi çok iyi anlatmışsın, hissedercesine.

sevilay dedi ki...

selam,

bende bu filimi izlemistim, cok süper bir filim, sonunda da aglamistim, keske öyle bitmeseydi.

Bu filim benim en cok sevdigim filimlerden birisidir.

Sevgiler

ibeking dedi ki...

ya çok hazindir o sahnenin sonu..müziği felan geldi aklıma...aman be annelog çıkar sen o sahneyi aklından bence...

sevilay dedi ki...

seni sobeledim, konuyu benim sayfamda bulabilirsin

Adsız dedi ki...

Bu film gercekten cok güzel, bende severek izlemistim..
ama öyle sahnenin aklima geldigi olmamisti durup dururken..Sevgiler..


KeLeBeKk

Annelog Atölye dedi ki...

Eşekbaşı Merhaba:)Güzel film bence de. Ayrıca şanslısın bisiklete binebiliyorsun, ben yıllardır binmedim:(

Sevil beğenmene sevindim:)

Neşelicim, bulamamış olabilir miyim?:)

Biyonik Kedi, ben de pek sevmem Mag Ryan'ı, ama nedense etkilendim işte:)

Cerise aynı şekilde düşündüm ben de, yok canım olmaz da dedim ama, ben kötü kısmını düşünmüyorum:)

Age35 Merhaba:)Vardır belki kesişen birşeyler, tam ben de bilmiyorum.

Teşekkürler Zeyno:)

Sevilay Merhaba:) Ödevimi en kısa sürede yapacağım.

Kelebek Merhaba:)Var öyle bazı sahnelerim, aklıma gelir arada. Fazla fil seyrettiğim için mi bilmiyorum, öyle bir dizi vardı, hayatı sırf filmlerden sahneler olarak düşleyen bir adamın komik hikayeleri.

Adsız dedi ki...

Ben bu filmi cok sevmistim taa ki o sahneye kadar,yaw insan nasil bu kadar dikkatsiz ve sorumsuz olabilir ki!!!

Adsız dedi ki...

Bu sondur ki zaten bu filmi benim unutulmazlarimdan ve de gercek hayata dair yakin kilan!Hulos.

Adsız dedi ki...

17 kere seyretmişim, harikadır. Benim en sevdiğim sahne filmin başında..
Kız- Are you god?
Seth- No, my name is Seth.
Kız- Where are we going?
Seth- Home..
Kız- Can mummy come?
Seth- No..
Kız- She won't understand :(
Seth- She will...Someday..